czwartek, 15 sierpnia 2013

Epilog


Mama Jane wyszła ze szpitala całkowicie zdrowa, jednakże zapisała się na terapię. Uczęszcza tam systematycznie, a to wszystko dzięki pomocy Jane, Justina, Chachi i Harrego. Poznała tam przyjaciela, który kto wie może w dalekiej przyszłości stanie się jej partnerem. Pani Susanne wzięła już rozwód i oficjalnie nic nie łączy ją z panem David'em. Pan McKenzie nie utrzymuje kontaktu z córką, ale miesięcznie wysyła jej pieniądze. Jane nadal spotyka się z Justinem. Ich związek nabiera tempa. Doskonale się dogadują i są ze sobą  szczęśliwi. Chachi i Harry także tworzą zgrany duet. Harry ze swoim zespołem wyjechał w trasę koncertową podobnie jak Justin. Dziewczyny zaś uczęszczają do liceum. Jak na razie wszystko się układa. A co będzie dalej ? Tego dowiecie się w drugiej części.

Przepraszam, że taki krótki, ale nie potrafię pisać długich prologów i epilogów ☺




Witajcie !

Kochani, obiecałam że jeśli będziecie chcieli to nadal będę prowadziła tego bloga, jednakże nastąpiły drobne komplikacje, ale nie martwcie się. Postanowiłam, że będzie druga część historii Jane, Chachi, Justina i Harry'ego. Mam nadzieję,l że się nie gniewacie. '' Następny sezon '' pojawi się trochę później. Wybaczcie, ale jak już wcześniej pisałam nastąpiły komplikacje.
Mam nadzieję, że będziecie czytać.
W związku z tym, że pierwsza część dobiegła końca chciałabym z całego serca podziękować Wam za każde wejście, komentarz i za wszystko. To dla mnie na prawdę ważne. Dziękuje również za to, że czytaliście '' Teenage Dreams '' pomimo tego, iż nie jestem najlepszą pisarką i strasznie długo musieliście czekać na kolejne posty. Druga część będzie systematyczna.
Jeszcze raz Wam dziękuję. To mój pierwszy blog i wasze zdanie na jego temat było dla mnie ogromnie ważne.
Chciałam jeszcze zachęcić Was do pisania i tworzenia własnych historii. To na prawdę ciekawe zajęcie. W każdym z nas drzemie wiele ciekawych pomysłów, z których można stworzyć interesujące blogi. Powodzenia.
Do zobaczenia.
Kocham Was.
Jane.




Jest jeszcze jedna sprawa. Niedawno założyłam z przyjaciółką bloga z imaginami o Justinie Bieberze i One Direction. Mam nadzieję, że wam się spodobają : http://imaginy-onedirection-justinbieber.blogspot.com/

Już 1 września będzie premiera najnowszego bloga ! ZAPRASZAM ! : http://opowiadanie-world-in-my-hand.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz